Service

Het klinkt ouderwets, maar bij Alles in 1 is de klant nog koning!

Alle medewerkers zijn er op gericht u de service te bieden waar u recht op heeft. In onze webshop kunt u vrij winkelen, maar net als in een echte winkel kunt u ons altijd telefonisch of via het contactformulier om raad vragen.
Wij streven altijd naar een complete en correcte levering maar er kunnen zich omstandigheden voordoen waardoor dat niet mogelijk is. Een fabrikant neemt een artikel uit de handel of iets is tijdelijk niet voorradig. Maar ook aan de zijde van onze klanten kan er iets mis gaan. Men bestelt teveel, te weinig, te laat, het verkeerde artikel, het komt allemaal voor. Waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Vraag is: hoe lossen wij het probleem op?

Door communicatie. Samen met u zullen wij naar een passende en acceptabele oplossing zoeken. Per telefoon, e-mail of fax kan een klacht gemeld worden of kunnen wij contact met u opnemen over een levering. Onze lijnen zijn kort, geen doorkiesnummers, iedere werknemer zal u te woord kunnen staan.

Kortom: Zo’n service, u vindt het echt alleen bij Alles in 1

Bent u na dit alles nog niet overtuigd?

We kunnen het ons niet voorstellen, maar ons rest dan nog één advies:
Neem gewoon eens de proef op de som en bestel een keer.

U zult het zelf ervaren:

U vindt het echt alleen, bij ALLES IN 1!

Wat van belang is om te weten

Wij hanteren een minimumorderbedrag van € 65,-- per levering

Wanneer u de boodschappen de eerst volgende werkdag in uw bezit wilt hebben, dan dient u voor 14.00 uur te bestellen.

Op vrijdag dient u tevens voor 17.00 uur te bestellen, deze bestelling zal dan op maandag geleverd worden. Wij bezorgen niet op zaterdag.

Aanmelden bij Alles in 1 Boodschappen Bezorgservice

Wilt u ook uw boodschappen eenvoudig online bestellen? Wij verwelkomen u graag als nieuwe klant. Op deze site kunt u zich aanmelden, zodat u direct kunt winkelen.

Waar bezorgen wij?

U kunt via de postcodecheck controleren of wij ook bij jou bezorgen. U vindt de postcodecheck rechts in het scherm op alle productenpagina's.

Vijf redenen om direct aan te melden:

1. U ontdekt ons ruime aanbod aan food en non-food
2. Vers is ook echt vers!
3. Elke 14 dagen aantrekkelijke aanbiedingen en interessante kortingen voor grote afnemers
4. Ervaar het gemak van het bestellen (online, telefonisch, per fax of e-mail: kiest u maar)
5. Indien u op ma t/m do voor 17.00 uur en vrijdag voor 17.00 uur bestelt, leveren wij nog de volgende werkdag de artikelen bij u af.

Bij uw aanmelding vragen wij u om het registratieformulier volledig in te vullen. U kunt alleen een bestelling plaatsen vanaf € 65,- ( incl. BTW en excl.statiegeld). U kiest zelf uw wachtwoord om te kunnen winkelen. Aangezien wij alleen aan bedrijven leveren, vragen wij u ook om uw KvK-nummer en uw BTW-nummer in te vullen. Voordat u zich registreert, kunt u de postcodecheck doen om te zien of wij ook bij u bezorgen. U vindt de postcodecheck rechts bovenin.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op via deze site, of bel ons op telnr. 0297 - 26 58 00.

Heeft u een vraag of opmerking over onze dienstverlening, kijkt u dan eerst op de pagina FAQ. Wij hebben op deze pagina een overzicht gemaakt van veelgestelde vragen. Staat u vraag hier niet bij of wilt u extra informatie over het gegeven antwoord, neem dan contact met ons op via deze site, of bel ons op telnr. 0297 - 26 58 00.

Klachten

Wij doen er alles aan u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij hopen dan ook dat u tevreden bent met onze artikelen en onze service. Toch kan het voorkomen dat er iets mis gaat. Als u een klacht heeft, bijvoorbeeld over uw geleverde artikelen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij staan u graag persoonlijk te woord om uw klacht zorgvuldig in behandeling te nemen. Wij zoeken altijd samen met u naar een passende oplossing.

Ons vestigingsadres

Genieweg 55
3641 RH Mijdrecht
Telefoon: 0297 - 26 58 00
E-mail: info@allesin1bezorgservice.nl
Bank: ING 69.56.94.839
K.v.K. Utrecht nr: 33203882
BTW nr: 800675344B01