FAQ - Veelgestelde vragen

  1. Waar bezorgt Alles in 1 Boodschappen Bezorgservice? 
  2. Vraag: Wat is de minimale bestelling? 
  3. Betaal ik ook bezorgkosten? 
  4. Zijn de prijzen inclusief BTW? 
  5. Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht? 
  6. Kan ik ook als particulier bestellen? 
  7. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 
  8. Kan ik ook een vaste boodschappenlijst samenstellen? 
  9. Hoe kan ik mijn favorieten bekijken? 
  10. Waarom moet ik mij registreren? 
  11. Hoe kan ik mijn geregisteerde gegevens inzien en/of wijzigen? 
  12. Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
  13. Hoe vraag ik deze opnieuw aan? 
  14. Wat zijn jullie betalingcondities? 
  15. Ik heb geen bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?

 

 

Vraag: Waar bezorgt Alles in 1 Boodschappen Bezorgservice? | naar boven
U kunt via de postcodecheck controleren of wij ook bij u bezorgen. U vindt de postcodecheck hieronder invullen of onderaan op onze homepage. 


Vraag: Vraag: Wat is de minimale bestelling?
| naar boven
U kunt alleen een bestelling plaatsen vanaf € 65,- (excl. BTW en statiegeld).

Vraag: Betaal ik ook bezorgkosten? | naar boven
Nee, u betaalt GEEN bezorgingkosten! De bestelling wordt GRATIS bezorgd.

Vraag: Zijn de prijzen inclusief BTW? | naar boven
Ja. Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW. In de winkelwagen ziet u tevens het btw-bedrag en de totaalprijs exclusief BTW vermeld.

Vraag: Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht? | naar boven
Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u een klacht dan vernemen wij dat graag van u. Wij doen er alles aan om dit z.s.m. op te lossen. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen via telnr. 0297 - 26 58 00 of per e-mail via info@allesin1bezorgservice.nl.

Vraag: Kan ik ook als particulier bestellen? | naar boven
Ja dat is mogelijk indien u met Ideal betaald of contant bij aflevering. (Pin betaling niet mogelijk) Statiegeld dient altijd contant verrekend te worden.

Vraag: Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? | naar boven
Indien u op maandag t/m donderdag voor 16.00 uur bestelt, leveren wij nog de volgende werkdag de artikelen bij u af. Bestelt u op vrijdag voor 16.00 uur dan leveren wij op de maandag daarop. Bestelt u tussen vrijdagmiddag 16.00 uur en maandagmiddag 16.00 uur dan leveren wij op de dinsdag daarop. Wilt u inzicht in de status van uw bestelling, neem dan contact met ons op via telnr. 0297 - 26 58 00 of mail ons op info@allesin1bezorgservice.nl.

Vraag: Kan ik ook een vaste boodschappenlijst samenstellen? | naar boven
Ja, indien u vaak dezelfde artikelen bestelt, kunt u bij Alles in 1 heel gemakkelijk uw artikelen opslaan als favoriet. Dit doet u nadat u zich heeft aangemeld door bij het artikel aan te geven dat u het artikel wilt opslaan als favoriet (zie ook het favorieten icoontje). U kunt tevens tijdens het afrekenen artikelen toevoegen aan uw favorietenlijst.

Vraag: Hoe kan ik mijn favorieten bekijken? | naar boven
U kunt ,nadat u zich heeft aangemeld, bovenaan kiezen voor de link 'favorieten'. U ziet dan een overzicht van uw eerder opgeslagen artikelen. U kunt op deze pagina ook favorieten verwijderen.

Vraag: Waarom moet ik mij registreren? | naar boven
Wij hebben een aantal gegevens nodig om de bestelling bij u af te kunnen leveren. Daarnaast controleren wij de bedrijfsgegevens, zoals het KvK-nummer en het BTW-nummer. Voor meer informatie betreffende de behandeling van uw persoonlijke gegevens kunt u terecht bij onze privacy statement.

Vraag: Hoe kan ik mijn geregisteerde gegevens inzien en/of wijzigen? | naar boven
Als u inlogt op onze site, kunt u bovenin kiezen voor 'uw gegevens'. Op deze pagina kunt u bij ons bekende informatie inzien en/of wijzigen.

Vraag: Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik deze opnieuw aan? | naar boven
U kunt gebruikmaken van de knop bovenin de site bij het inloggen. In de pop-up die verschijnt, kunt u uw e-mailadres opgeven, waarna u automatisch uw wachtwoord krijgt toegezonden.

Vraag: Wat zijn de betalingcondities? | naar boven
In overleg kunnen bedrijven en instellingen op rekening bestellen. Na goedkeuring is de betalingstermijn 14 dagen na factuurdatum. Particulieren kunnen bestellen na betaling met Ideal. Na aflevering ontvangen zij de factuur. Contant afrekenen kan alleen na telefonisch overleg. (Geen Pin) Lees hiervoor ook onze algemene leveringsvoorwaarden. 

Vraag: Ik heb geen bestelling ontvangen. Wat kan ik doen? | naar boven
Wilt u inzicht in de status van uw bestelling, neem dan contact met ons op via telnr. 0297 - 26 58 00 of mail ons op info@allesin1bezorgservice.nl.

Vraag: Kan ik mijn bestelling wijzigen? | naar boven
Zolang u de bestelling niet via de afrekenen toets aan ons heeft doorgestuurd kunt u alles nog wijzigen. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen in uw bestelling aan te brengen.